Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Fellélegezhetnek a komoly törlesztőrészleteket nyögő autósok: a lakáshitelesekéhez hasonló segítséget nyújt a kormány a gépjármű-devizahiteleseknek.
Egyelőre pontosan nem tudni, milyen feltételekkel könnyítik meg az adósok helyzetét, a legvalószínűbb forgatókönyv, hogy az ingatlan-devizahitelesekhez hasonlóan rögzített árfolyamon forintosíthatják a kölcsönöket. Ami azt jelentené, hogy az euróhiteleket 309, a svájci frankosakat 256,5 forinton számolják majd át, egy japán jenért pedig 2,1 forintot kell adni.
Akár más típusú kerékpárokkal is kompatibilis lehet a Bionicon hajtóműbe integrált villanymotorja, bár az egész csak akkor lesz érdekes, ha összejön a finanszírozás.
Eredetileg nem az alkatrészpiac számára, utólag beépíthető komponensként fejlesztette ki különleges e-hajtóművét a német Bionicon, de végső soron nem bánnák, ha a kerékpárgyártók elkezdenék rájuk méretezni kerékpárjaikat - igazán ambiciózus gondolatok ezek ahhoz képest, hogy a termék még csak a (közösségi) finanszírozás fázisában jár, ott pedig eddig az előirányzott összeg egy nyolcada jött össze (de még hátra van egy hónap.)
Spekulálás helyett lássuk magát a motort: a hajtóműbe intergrált 250 wattos, 48 voltos, szénkefe nélküli, "e-ram" névre keresztelt erőforrás legnagyobb nyomatéka 60 Nm, tömege 1,45 kg.
|
|
Négy német és négy kínai mérnökhallgató készítette el egy BMW S 1000 RR alapján a villanymotoros T0RR versenymotorkerékpárt, amellyel egy Pro Thunder Race futamon indulnak hagyományos benzines gépek ellen.
Nem nagyon lehet panaszkodni a BMW S 1000 RR motorkerékpárra, hiszen a maga 199 lóerős teljesítményével a superbike-kategória egyik élen járó tagja. Azonban a Müncheni Műszaki Egyetem és a kínai Tsinghua Egyetem diákjai szerint bőven lehet rajta mit javítani, ezért villanymotoros hajtásúvá építettek át egy példányt.
A külföldre utazó magyarok 12%-a egyáltalán nem köt semmilyen utasbiztosítást nyaraláskor.
Akik igen, azok – más típusú biztosítás kötésnél tapasztaltakhoz hasonlóan – több mint 30%-a még mindig az árak összevetése alapján hoz döntést, de ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a legolcsóbb megoldást keresnék, ugyanis a megkérdezettek több mint 40%-a a közép-árkategória mellett dönt – derül ki a Genertel legfrissebb felméréséből. A biztosítási szakértő összegyűjtötte a leggyakoribb problémaköröket és összesítette a válaszokat.
Tavalyhoz képest még nőtt is a nézőszám, négy nap alatt 186 ezren mentek ki a Magyar Nagydíjra.
A négy nap alatt 186 ezer néző látogatott ki a Hungaroringre a 30. Forma-1-es Magyar Nagydíjra, amely Gyulay Zsolt, a létesítményt üzemeltető cég elnök-vezérigazgatója szerint a vártnál is jobban sikerült.
A Hungaroring Sport Zrt. vezetője az M1 hétfő reggeli műsorában azt mondta, tavaly sportszakmai szempontból a szezon legjobb futama volt a mogyoródi, de idén azt is sikerült felülmúlni.
A tömött buszról sokszor vágyakozva nézzük a kényelmes kocsiban ülőket, de minden autót vezető ember tudja, hogy az utakon (sajnos) sosincs egyedül...
1. Akinek „Trabanttal szállni élvezet” – Mögötte jönni maga a pokol. Büdös kipufogógáz és lassú kínszenvedés a jussunk, ha egy hasonló múzeumi remek kerül elénk az utakon. De ne csüggedjünk, ha zöld a színe, legalább kívánhatunk egyet! Például azt, hogy a következő kanyarnál leforduljon előlünk.
Új innovációs központokkal növelné versenyképességét a BMW és az Audi. Az egymástól független beruházások munkahelyek tízezreit hoznák létre.
Gigantikus kutatás-fejlesztési központok építését tervezi a BMW és az Audi, írja a német Automobilwoche.de. A hagyományos épületóriások helyett az Apple és a Google mintájára campus jellegű centrumokat felvázoló tervek több milliárd eurós beruházást képviselnek.
A BMW meglévő K+F központját szeretné bővíteni (ld.
A Shell és a PayPal közreműködésének révén az Egyesült Királyságban már lehetővé vált, hogy okostelefonunk segítségével fizessünk az üzemanyagért.
Ha nem is cserekereskedelemről van szó, ha az okostelefonos fizetést emlegetjük, a mobil készülékek felhasználási területe egyre inkább kibővül. Mára az sem utópia, tankolunk, fizetünk a bevásárlásért, annak segítségével találjuk meg járművünket a parkolóban, sőt, hamarosan már használhatjuk azt nyitókulcsként is, sőt, egyes gépjármű-funkciókat ugyancsak működtethetünk vele.
Elektromos üzemű kisteherautót gyárt saját használatra a Deutsche Post német postavállalat, a Streetscooter nevű modellből az év végén már félezer darab jár majd a német utakon.
A Handelsblatt című üzleti lap csütörtöki beszámolója szerint a modellt 15 tudományos kutatóintézet és vállalati konzorcium fejlesztette ki közösen azzal a céllal, hogy bebizonyítsák, az elektromobilitás nemcsak környezetbarát, hanem kifizetődő is lehet. A kishaszongépjármű gyártására alapítottak egy céget, amelyet a Deutsche Post tavaly év végén felvásárolt, viszonylag alacsony összegért, 2 millió euróért (620 millió forint).
Gyökeres változásokat hozhat a magyarországi biztosítási piacon az Aegon Magyarország most bevezetett, smartCASCO nevű terméke.
A Suzukit sokan "lenézik" - hozzáteszem teljesen méltánytalanul -, mondván egy olcsó, egyszerű autó. Ebben közrejátszik az is, hogy rövid idő alatt nagyon sok talált gazdára a Swift hazai első, valójában második generációjából, és mivel relatív olcsó volt, olyanok is megengedhették maguknak, akik addig más autót nem. A márka és a modell sikere viszont elvitathatatlan, de a mai kínálatából nagyon hiányzott eddig egy "belépő" modell, ami az egykori Swift szerepét át tudta volna venni.
9 éve | Gál Beatrix | 0 hozzászólás
Csen Jenhszi autója akár gagyinak is tűnhet, de nem az, ha tudjuk, hogy fél év alatt, gyakorlatilag saját kezével építette, kevesebb mint másfél millió forintnyi összegből.
A 27 éves srác ráadásul nem is autóipari szakember, csak hobbista, és ezen a későbbiekben sem kíván változtatni. Autója tehát marad egyedi, apró villanymotorral hajtott, fémvázra épített, szénszálas műanyag karosszériájú érdekesség.
Forrás: http://player.hu/
A cseh gyártó többféle kiegészítőt, köztük biztonsági övet is készített a négylábú kedvencek számára.
A Skoda többféle kiegészítőt mutatott be, amelyek megkönnyítik a kutyák szállítását az autóban. A legérdekesebb ötlet a kutyáknak való biztonsági öv, ami hatalmas előrelépés, korábban ilyet még nem kínált senki sem, pedig egy bekötetlen, testes eb is hatalmas veszélyt jelent az utasok életére egy baleset esetén.
A másik kiegészítő nem a biztonságot, hanem a tisztaságot szolgálja: a fejtámlákhoz rögzített, vízálló, csúszásgátló és mosható lepel megóvja a hátsó ülések kárpitozását az ebtől, ami különösen világos textilkárpitozású autókban lehet hasznos.
9 éve | Gál Beatrix | 0 hozzászólás
A Suzuki az idén mintegy 5200 személygépkocsi értékesítését tervezi a magyarországi újautópiacon, a csaknem 10 százalékos bővülésben jelentős szerep jut egy import modellnek is, amelyet az Esztergomban gyártott Splash pótlására szánnak.
Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. marketing vezetője az MTI tájékoztatására közölte: az idei első fél évben magyarországi márkakereskedőik 2869 autót értékesítettek, a 2014. évi megfelelő időszakihoz képest 20,7 százalékos növekedés reálissá teszi az éves tervet, amelyet még az új Vitara sikere is felülírhat.
Több mint a kétszeresére nőtt a teherautókat, buszokat, hajómotorokat és munkagépeket gyártó Volvo AB nyeresége az egy évvel korábbihoz képest 2015 második negyedévében.
A svéd vállalat pénteken közölte: az április elejétől június végéig tartó periódus adózott eredménye 5,15 milliárd svéd korona (bő 170 milliárd forint) lett a tavaly második negyedévi, nem egészen 2,5 milliárd korona után.
A forgalom is jelentősen, 72,60 milliárd svéd koronáról 84,80 milliárdra nőtt, de az adózott eredmény megkétszereződése elsősorban a devizaárfolyamok kedvező alakulásának és a költségcsökkentő intézkedéseknek köszönhető.
Sok riválisával egyetemben az Audi is gőzerővel dolgozik a sofőr nélküli autók technológiáján. A rendszer a németek legújabb bejelentése szerint a márka zászlóshajójának szánt A8-asban debütál majd. Városi körülmények között az autó 60 km/h sebességgel képes biztonságosan elvezetni magát, a teszteredmények pedig folyamatosan egyre jobbak lesznek. Az előző verziót, Bobbyt leváltó Robby RS7 koncepció 2:01.01-es időt teljesített a 4 km hosszú Sonoma Raceway versenypályán.
A Hungária Rendőregylet (HRE) és a BRFK csapata diadalmaskodott a 2015-ös Európa-bajnokságán. A HRE közleményéből kiderül, hogy a első, illetve második helyet a HRE és BRFK csapata szerezte meg, ezzel kilenc másik országot utasítottunk magunk mögé. Az Európa-bajnokságban tíz ország, 143 rendőre mérettette meg magát. A 68. alkalommal megrendezett gálát Németországban, Hemerben tartották, ahol túra kategóriában, valamint az egyéni ügyességi és a csapatversenyben kaptunk érmeket.
A Hungária Rendőregylet (HRE) és a BRFK csapata diadalmaskodott a 2015-ös Európa-bajnokságán. A HRE közleményéből kiderül, hogy a első, illetve második helyet a HRE és BRFK csapata szerezte meg, ezzel kilenc másik országot utasítottunk magunk mögé. Az Európa-bajnokságban tíz ország, 143 rendőre mérettette meg magát. A 68. alkalommal megrendezett gálát Németországban, Hemerben tartották, ahol túra kategóriában, valamint az egyéni ügyességi és a csapatversenyben kaptunk érmeket.
Európában elsőként Magyarországon kapta meg a Lada a forgalmazási jogokat – írta pénteki számában a Napi Gazdaság.
A lap szerint az árusítás ősszel indul, a modellek Renault–Nissan technikai alapon épültek. A KSH adatai szerint 1985-ben közel félmillió, 2005-ben negyedmillió, míg 2015-ben már csak 73 ezer Lada szerepelt magyar rendszámmal a nyilvántartásokban; a márkaállomány átlagkora jelenleg 27 év.
A hivatalos gyári vezérképviselet 2010-ben szűnt meg Magyarországon.
A Mercedes-Benz nem maradhat le a BMW-től, a 2016-os modellévi E-osztály szintén képes lesz a vezető távirányításával parkolni.
Az alapvető kérdés, amire az Aston Martin jelenthetné a megoldást, persze az, hogy hogyan kerül a Red Bull Racing F1-es autóiba Mercedes motor. De egy ilyen kapcsolat rengeteg egyéb lehetőséget is magában rejt.
A pletyka, amely az Aston Martint összeköti a Red Bullal, Silverstone-ban ütötte fel a fejét, és nem is olyan értelmetlen, mint ahogy elsőre hangzik. A brit sportkocsigyártónak nyilván jót tenne, ha ismét felbukkanhatna a neve a Formula 1-ben 1959 és 1960 után először, méghozzá ütőképes autón.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu