Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az MV Agusta igen hosszú várakozást követően, végre lerántotta a leplet az F4 RC-ről. A mindössze 250 példányban készülő modell a Superbike bajnokságban induló versenygép utcai változatának tekinthető. A készítők igyekeztek mindent megtenni annak érdekében, hogy a lehető legütőképesebb legyen. Sikerült is elérni, hogy nyitott kipufogóval 212 lóerőt teljesítsen (az utcai dobbal „csak” 202,5 lóerő nyerhető ki a sornégyes blokkból) az 1000-es kategória új kihívója.
Az utóbbi években csak részleteiben változtatott a recepten, de a Toyota továbbra is komoly piaci sikereket ér el hibrid hajtásláncaival. Nem csoda, hogy az elektromotoros segítség szépen lassan megérkezik a márka összes modelljébe: ezúttal a RAV4 került sorra.
A mindenes terepes hibrid verziója már a jövő héten bemutatkozik a New York-i Autószalonon, de Európába csak később, a szeptemberi frankfurti seregszemle alkalmával érkezik valószínűleg.
|
|
Eddig csak annyi volt biztos, hogy a BMW és a Toyota közös sportkocsin munkálkodik, de ezen kívül eddig csak spekulációk láttak napvilágot. Most a Toyota Europe termékfejlesztésért felelős alelnöke említett meg néhány részletet, mintegy mellékesen.
Természetesen Karl Schlicht sem lehetett nagyon bőbeszédű, de annyit azért elárult, hogy a GT 86-nél nagyobb és drágább modellt fejlesztenek a BMW-vel közösen, ennél többet azonban nyilván ő maga sem árulhatott el így évekkel a világpremier előtt.
Szép dolog a statisztika, még szebb, ha árnyaltan kezeljük a bennük szereplő adatokat. Az autóeladási kimutatások mindig felkorbácsolják a kedélyeket így, az év eleje táján, de talán tisztábban látunk, ha kicsit belenézünk abba a táblázatba is, amelyik a magánemberek autóvásárlásairól szól.
Azt egy rakás korábbi cikkünkben már megírtuk, hogy Magyarországon nagyon lassan, de nő az évről-évre eladott új autók száma, 2014-ben például már bő 67 ezer kocsi kelt el.
9 éve | Törőcsik Anita | 0 hozzászólás
A veterán autóknak rengeteg rajongója akad a világon, de ugyanez elmondható a raliautókról is. Képzeljék el a kettőt egyben! Ezt kínálja majd március 21-én a Bonham aukciósház Goodwoodban, méghozzá egy eredeti Audi Quattro A1 képében.
Az eladásra kínált, 900012-es alvázszámmal rendelkező példányt 1982 első negyedében rakták össze kézzel a német márka versenygarázsában. A B kategóriában induló négykerekűt Hannu Mikkola vezette az 1982-es Monte Carlo Rally-n, ahol a legendás Walter Röhrl mögött – aki akkoriban még egy Opel Asconát hajtott – másodikként ért célba az A1-gyel.
A nagy diadal után a szóban forgó példányt tesztelésre és képzésekre használták a gyáriak az 1983-as szezon alatt, majd később egy Volkswagen/Audi importőrnek adták el.
Hibás sebességváltóval hozta forgalomba Kínában Evoque márkájú divatterepjáróját a Land Rover autógyár, de ezt nem hajlandó elismerni - állította a Kínai Központi Televízió (CCTV) a fogyasztóvédelem napjához időzített műsorában, vasárnap késő este.
A terjedelmes összeállításból kiderült, hogy az indiai Tata Motors tulajdonában lévő, brit székhelyű Jaguar Land Rover országszerte értékesített négyhengeres luxusterepjárójának vezetése közben a sofőrök rendellenességeket tapasztaltak, mint például hirtelen leállás menet közben vagy nehézkes hátramenetbe kapcsolás.
Továbbra is a Mercedes és Nico Rosberg diktálja a tempót Melbourne-ben. A tavalyi vb. ezüstérmese 1:27.697-es kört repesztett az Albert Parkban, amelyhez képest Lewis Hamilton kerek egy tizedmásodperccel volt lassabb.
A Honda kimaxolta a kei car kategóriát, lakókocsit csapott a jellegzetes japán városi mikroautóhoz.
A Honda N-TRUCK fura szerzet. Az amúgy is miniatűrnyi N-BOX tengelytávjából lefaragtak, négy személyesből két személyessé lett a kocsi, aminek a hátulja így egy csomagtartóval kombinált nyergesvontató platóvá változott az N-BOX-ra keresztelt lakókocsi kedvéért. Az autó méreteihez képest egyáltalán nem nagy lakókocsiban ránézésre éppen, hogy el tud helyezkedni egy ember hosszában, ezt ellensúlyozandó viszont több üvegfelület van rajta, mint egy turistabuszon.
Az európai piac fellendülésének köszönhetően mérsékelt az optimizmus a genfi kiállításon, melyen a 220 kiállító mintegy 900 járművet, köztük 130 újdonságot mutat be.
Újságírók és szakértők ezrei lepték el már kedden reggel a csarnokokat a világ egyik legnevesebb autós seregszemléjén, hogy megtekintsék a népautóktól kezdve a luxusautókig terjedő választékot. A nagyközönség csütörtöktől kezdve tíz napon keresztül tekintheti meg a kiállítást.
Néhány perccel ezelőtt Genfben kihirdették, melyik modell viselheti egy éven át az Év Autója (Car of the Year) címet.
Elmaradt a meglepetés, a Volkswagen Passat lett az idei év
autója. Bizony meglepetés lett volna, ha más nyeri az idei versengést.
Az új Passattal a prémium szegmens felé kacsingató wolfsburgiak talán,
az eddigi legjobb középkategóriás autójukat csinálták meg. A kocsit már a
nemzetközi bemutatón kipróbálta a hvg.hu is.
Az
első sorban marketing szempontból hasznos díj átadására hagyományosan, a
március elején megrendezett Genfi Autószalon első napján került sor.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu