Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy friss kutatás szerint a vezetési biztonságot növelni hivatott szélvédős kivetítők épp az ellenkező hatást érik el, növelik a balesetveszélyt.
Bár a szélvédőre kivetített információs panel biztonságérzetet ad, hiszen a vezetőnek nem kell levennie a szemét az útról, hogy értesüljön a legfontosabb adatokról, de egy friss tanulmány szerint ez a biztonságérzet hamis, a head up display (HUD) nemhogy előnyös, inkább veszélyes.
A Torontói Egyetem kutatásai
alapján HUD-en érkező különféle értesítések - a bejövő hívástól a
küszöbön álló ütközésre figyelmeztetőig - sokkal jobban elvonják a
figyelmet, mint eddig gondoltuk, az út figyelésével szerzett vizuális
információkat háttérbe szorítják a vetített kijelzőn megjelenők.
A Mio új kamerái széles látószögben rögzítik az úton történteket és az autót érő erőhatásokat, melyek együttesen akár bizonyítékként is szolgálhatnak kérdéses szituációkban.
Zsúfolt és felgyorsult közlekedési kultúránkban naponta történnek nehezen tisztázható helyzetek, biztosítási félreértések vagy éppen cserbenhagyásos balesetek. Egy bosszantó koccanás vagy váratlan karambol alkalmával szinte fel sem tudjuk idézni, mi is történt a másodperc ezred része alatt.
|
|
Portáltengelyes G osztály eddig csak AMG kivitelben volt kapható, ám a Mercedes készített egy visszafogottabb változatot. A G500 4x42 nevű változat hasmagassága 30 centivel több, mint a szokványos G osztályú modelleké, de ettől az ára is több, mint a duplájára nőtt.
A G500 ettől nem sokat lassult: a 422 lóerős 4 literes V8-as motor a nagy kerekek és az összkerék-hajtás ellenére 7,4 másodperc alatt gyorsíthatja a magasított terepjárót 100 km/h-ra – belegondolni is ijesztő, hogy mi van, ha ezt a képességét valaki valóban ki is használja.
Ahogy azt néhány hete megígérték a Renault-nál, a Le Mans-i huszonnégy órás verseny hétvégéjén valóban be is mutatták a vadiúj Alpine-tanulmányt. Ezzel pedig az is beigazolódott, hogy a sportkocsinak valóban nem túl sok köze van a korábban a Caterhammel közösen fejlesztett géphez.
Az Alpine Celebration névre keresztelt koncepcióval – ahogy neve is mutatja – ünnepelnek a franciák. Méghozzá a márka alapításának hatvanadik évfordulóját.
9 éve | Törőcsik Anita | 0 hozzászólás
A Kawasaki szupersportgépe, amely nevében a Japánban számos pluszjelentéssel bíró „Ninja“ kiegészítést viseli, immár 30 éves lett. A jubileumot méltón ünnepelték meg az oldtimer-grand-prix-vel együtt megrendezett Kawasaki-Daysen a Schottenringen.
Amikor 1984-ben az első Ninja – a GPZ900R – megjelent, még csak az Egyesült Államokban viselhette ezt a nevet. Az amerikai piacért felelős marketingigazgató, Mike Vaughan Japánban töltött ideje alatt sokat foglalkozott a középkor számos mítosszal övezett titokzatos harcosaival, akik híresek voltak gyorsaságukról és fürgeségükről, nézőpont szerint egyesek zseniálisnak, mások alattomosnak tartották őket.
9 éve | Törőcsik Anita | 0 hozzászólás
Ma már mindenkinek kell SUV-ot gyártania. Még annak is, aki a miniatűr autóival tette fel magát az autógyártás térképére.
A Mercedes-Benz komolyan fontolóra vette, hogy az amúgy a Renault Twingo alapjain nyugvó új Smartból SUV-ot – szabadidő-autót – építsen. Bár elsőre meglehetősen furcsának hat a terv, stratégiai megfontolásból azonban mindkét fél nagyon jól járhat. Egyfelől már eleve együtt gyártják a két autót, másfelől a SUV-ok és crossoverek rendkívül kelendőek.
A 2015-ös Hyundai Sonata a jövőben biztosan az informatika és az autógyártás történelmének egy mérföldköve lesz, mivel hivatalosan is az első olyan járgánnyá lépett elő, amelyben megtalálható gyárilag integrálva a Google Android Autó rendszere.
A Párduc azon kevés macskafélék egyike, amelyik igazán kedveli a vizet!
A kaliforniai WaterCar Inc. három éve hallgat, weboldaluk egy ideje nem frissült, s hírlevelekkel sem bombázták potenciális vásárlóikat. Az új fejlesztések, megoldások keresése során számtalan kudarccal kellett szembenézniük, most azonban a hallgatást egy igazi nagy durranással törték meg. A cég a napokban meglepő és izgalmas bejelentést tett: elkészítették a világ leggyorsabb, kereskedelmi forgalomban kapható kétéltű járművét!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu