Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Százhúszezer fontért kelt el egy árverésen az a bizonyos narancssárga Toyota Supra, melyet Paul Walker vezetett a Halálos iramban-széria első részében.
Százhúszezer font, azaz mintegy 52 millió forint. Ennyi pénzért kelt el nemrég egy árverésen egy különleges, 19 sebességes sebességváltóval, bukókerettel, versenyzőülésekkel és megerősített tankkal, valamint felfüggesztéssel szerelt narancssárga Toyota Suprát. Az autó különlegességét az adja, hogy ez volt az a bizonyos autó, melyet Paul Walker még az első Halálos iramban-filmben vezetett.
Belgiumban egyszer csak feltűnt valakinek, hogy közel másfél év alatt mindössze egyszer büntettek meg gyorshajtás miatt olyan autóst, akinek egyedi rendszáma volt. Törvénytisztelő polgárok lennének?
Az Autó-motor online kiadása számolt be róla, hogy probléma adódott a Belgiumban nemrég bevezetett szakaszos sebesség-ellenőrzéssel – mely során nem radaros vagy lézeres készülékkel mérik a sebességet, hanem két, egymástól meghatározott távolságra elhelyezett kamera olvassa le a rendszámokat, és nézik, mennyi idő telt el a két felvétel között.
|
|
9 éve | Törőcsik Anita | 1 hozzászólás
Megnégyszereződik 2050-re a világ autóállománya és a gyártás is meghaladja az évi százmillió darabot, nagy kérdés, hogy mi lesz a leselejtezett járművekkel.
Amikor elindult a Patentwagen
Az első automobil, az 1886-os Benz Patentwagen megjelenése óta 2,745 milliárd autó készül, ezeknek több mint felét már leselejtezték, töredékük múzeumba került. Bolygónkon évente harmincmillió leselejtezett darab kerül roncstemetőbe, többnyire nem szakszerűen újrahasznosítva, hanem erdőben, árokparton végzik a kiszuperált kocsik, pedig már az autó gyártása és használata is nagy tehertétel a világra és a környezetre.
Azok számára lehet meglepő az elektromos Victory, akik lemaradtak arról, hogy a Polaris januárban bekebelezte a Brammót. A tengerentúli konszern ezzel megszerezte a szükséges tapasztalatokat és technológiát ahhoz, hogy felzárkózzon a riválisokhoz.
Első lépésként rögtön az egyik legnehezebb versenyen szeretné kipróbálni magát a Victory. A legendás Man TT (International Isle of Man Tourist Trophy) elektromos kategóriájában, a TT Zerón (SES TT Zero Challenge) indul a vállalat két versenyzője: William Dunlop és Lee Johnston. A júniusi 10-ei megmérettetésen egy kört, azaz 60,72 km kell teljesíteni az Írországhoz tartozó sziget közúti pályáján.
9 éve | Törőcsik Anita | 0 hozzászólás
Az Audinál nem szokás elalibizni a generációváltást. Ha ennek ismeretében is lerágta a körmét, megnyugodhat: ez itt az utolsó csavarig új. Időközben megtanulta magát vezetni, leadott három mázsát és tovább szálkásodott.
Tíz év hosszú idő. Az A4 ezalatt három generációt élt meg, a giga SUV-k univerzumában viszont más tempóban telnek az évek. Szélsőséges igazolásnak ott a Volvo, ami tizenhárom éven át húzta az első XC90-nnel. A Q7-nél volt ugye hat éve egy alapos ráncfelvarrás, megpróbálták defibrillálni az eladásokat, de a kezdeti csúcsról csak lankásítani sikerült a lejtőt.
Kis Mustang történelem: Az első gondolat a Ford gyártási managerétől (Donald N. Frey) származott és megnyerte a Ford általános részlegének vezetőjét, Lee Iacoccat. A Mustang első prototípusa 1962-ben készült el, ami egy kétüléses, középkategóriájú roadster volt, aerodinamikus orral és alacsony szélvédővel.
Második helyen végzett a The Battle of the Kings versenyen.
A korábban vártaknak megfelelően, este 10-kor megszületett a The Battle of the Kings prágai fordulójának végeredménye. A megmérettetésen második helyen végzett a Harley-Davidson Budapest Custom Street motorja, melynek megszületésében nagy szerepe volt a Sapka Műveknek. A magyar motor maga mögé utasította a varsói kereskedő kétkerekűjét és csak épphogy maradt le a helyi induló mögött.
Első ránézésre kicsit olyan beütése van az Infiniti Vision GT tanulmányautójának, mintha egy régi batmobil külsejére alapozták volna a főbb vonásokat.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás