Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Suzukit sokan "lenézik" - hozzáteszem teljesen méltánytalanul -, mondván egy olcsó, egyszerű autó. Ebben közrejátszik az is, hogy rövid idő alatt nagyon sok talált gazdára a Swift hazai első, valójában második generációjából, és mivel relatív olcsó volt, olyanok is megengedhették maguknak, akik addig más autót nem. A márka és a modell sikere viszont elvitathatatlan, de a mai kínálatából nagyon hiányzott eddig egy "belépő" modell, ami az egykori Swift szerepét át tudta volna venni. Mostantól itt a Celero, amelyiknek minden esélye megvan erre.
Öt ajtót, ötszemélyes utasteret, egy ezres motort és manuális, vagy automatizált 5-fokozatú váltóművet, amit kézzel is lehet kapcsolni, sőt a bólogatás mentes utazásért így ajánlott használni. Az alapvető biztonsági berendezések - közéjük érte a légkondicionálót is - megtalálhatók benne, míg a csomagtere 254 literes. Nem űrhajó, nem luxusjacht, hanem egy megfizethető árú, alacsony fogyasztású közlekedési eszköz, egy kisautó.
Egy rövid, mindössze pár kilométeres mentpróba során kiderült, a kezelése könnyű, a kilátás minden irányban megfelelő, a parkolás - még asszisztens rendszerek nélkül is - gyerekjáték vele. A Suzuki elsősorban a magánvásárlóknak szánja legújabb modelljét, ugyanakkor pizza-futárok, ebédkiszállítók, stb. számára egy olcsón fenntartható munkaeszköz is lehet belőle. Nem tűnik olyan "menőnek", mint egy bő 10 éves sokkal nagyobb autó, de van hozzá garancia, és minden tekintetben olcsó az üzemeltetése.
Forrás: http://www.portfolio.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A SUZUKI A MAGYARORSZÁGI ÉRTÉKESÍTÉSBEN MINTEGY 10 SZÁZALÉKOS NÖVEKEDÉST VÁR