Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Akár más típusú kerékpárokkal is kompatibilis lehet a Bionicon hajtóműbe integrált villanymotorja, bár az egész csak akkor lesz érdekes, ha összejön a finanszírozás.
Eredetileg nem az alkatrészpiac számára, utólag beépíthető komponensként fejlesztette ki különleges e-hajtóművét a német Bionicon, de végső soron nem bánnák, ha a kerékpárgyártók elkezdenék rájuk méretezni kerékpárjaikat - igazán ambiciózus gondolatok ezek ahhoz képest, hogy a termék még csak a (közösségi) finanszírozás fázisában jár, ott pedig eddig az előirányzott összeg egy nyolcada jött össze (de még hátra van egy hónap.)
Spekulálás helyett lássuk magát a motort: a hajtóműbe intergrált 250 wattos, 48 voltos, szénkefe nélküli, "e-ram" névre keresztelt erőforrás legnagyobb nyomatéka 60 Nm, tömege 1,45 kg. A bringát elnézve feltűnhet a hagyományos akkupakk hiánya. Nem véletlenül: a 2,4 kilós, 5,8 amperórás Samsung akkumulátort egy hátizsákban helyezték el a tervezők; a 48 voltos áramforrás a felső vázcsövön kialakított (bukás esetén biztonságosan kioldó) csatlakozóra köthető rá. Bónuszként USB kimenet is van a hátiakkun, amiről telefont, okosórát lehet tölteni.
A villanymotor a szabványos európai előírások szerint csak akkor hajt, ha a kerékpáros is dolgozik, viszont ha túra helyett versenyen vennénk részt, nem csak leköthető, de le is szerelhető, így a bringa hipp-hopp, másfél kilóval könnyebb lesz.
A 73 mm-es BSA középcsapággyal kompatibilis (elvileg), e-ram nevű motor önmagában is megvásárolható 1750 euróért; a komplett Bionicon Edison Evo kerékpár (14 kg + motor és kábelek tömege) ára 4850 euró. A szállítás februárban kezdődik, ha minden jól megy.
Forrás: http://www.vezess.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A látszattal ellentétben ez nem villanymotoros Lexus