Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy új-zélandi sörgyár új felhasználási területet talált a sörfőzés után visszamaradó nyersanyagnak. Erre muszáj koccintani!
Amikor az embernek friss a jogsija, gyakran előfordul, hogy inkább nem iszik a buliban, csak hogy vezethessen. Később sokaknál megfordul a helyzet, de a lényeg, hogy a sörfogyasztás és az autózás eddig (sem legálisan, sem morálisan) nem volt egymással kompatibilis. Mostanáig.
A sörfőzés folyamatának a végén, amikor megerjedt, aminek meg kell erjednie, visszamarad a tartályban némi üledék.
Ha balesetet okozunk az autónkkal, a kár bejelentése a biztosító felé az első teendők között szerepel általában. Mit tegyünk akkor, ha kisebb kárt okoztunk? Még így is megéri bejelenteni a káreseményt a biztosítónak, vagy inkább fizessük ki "zsebből" a másik autóst?
Korábban a kötelező gépjármű felelősség biztosítások (kgfb) díjai az egységes, úgynevezett bonus-malus rendszer alapján egységesen változhattak, viszont mára a biztosítók különböző kedvezményeket alkalmazhatnak.
|
|
A párhuzamos parkolástól sokan ódzkonak, azonban itt egy magától beparkoló autó, ami ráadásul szinte bármilyen kis helyre képes könnyedén beállni.
A német ZF vállalat, amely inkább autóipari beszállítóként ismert, mint saját autógyártóként, most egy városi autónak szánt koncepcióval állt elő, amely sok érdekességet tartalmaz.
Az egyik, hogy okosórával szinte magától parkol, a másik, hogy az első kerekek 75 fokban képesek elfordulni a kocsi hossztengelyéhez képest, amellyel szinte beoldalaz a szabad parkolóhelyre.
Zsinórban hatodik alkalommal csökken az üzemanyag ára, amely így már egész szép zuhanórepülésben van.
Az augusztus is üzemanyagár-csökkenéssel folytatódik. Jelen esetben szerdától a gázolaj ára csökken bruttó 4 forinttal literenként, a benzin ára nem változik. Így a benzin átlagára továbbra is 374 forint, míg a gázolaj átlagára 355 forintra csökken.A szakmai összefoglaló a HU-GO oldalon történő beállítási lehetőségektől kiindulva kitér az indulás előtti legfontosabb teendőkre, melyek betartásával nagy mértékben megelőzhetőek az útdíjas büntetések.
- Az iData Kft. útdíjas szakértő csoportja több mint két éve foglalkozik a magyarországi e-útdíj rendszerrel. A team részt vesz az útdíjas termékek és szolgáltatások fejlesztésében, folyamatosan kapcsolatban áll a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt-vel és kiemelt feladatuk a 3,5 T össztömeg feletti tehergépjárművel rendelkező útdíj fizetésre kötelezettek tájékoztatása.
Fellélegezhetnek a komoly törlesztőrészleteket nyögő autósok: a lakáshitelesekéhez hasonló segítséget nyújt a kormány a gépjármű-devizahiteleseknek.
Egyelőre pontosan nem tudni, milyen feltételekkel könnyítik meg az adósok helyzetét, a legvalószínűbb forgatókönyv, hogy az ingatlan-devizahitelesekhez hasonlóan rögzített árfolyamon forintosíthatják a kölcsönöket. Ami azt jelentené, hogy az euróhiteleket 309, a svájci frankosakat 256,5 forinton számolják majd át, egy japán jenért pedig 2,1 forintot kell adni.
Akár más típusú kerékpárokkal is kompatibilis lehet a Bionicon hajtóműbe integrált villanymotorja, bár az egész csak akkor lesz érdekes, ha összejön a finanszírozás.
Eredetileg nem az alkatrészpiac számára, utólag beépíthető komponensként fejlesztette ki különleges e-hajtóművét a német Bionicon, de végső soron nem bánnák, ha a kerékpárgyártók elkezdenék rájuk méretezni kerékpárjaikat - igazán ambiciózus gondolatok ezek ahhoz képest, hogy a termék még csak a (közösségi) finanszírozás fázisában jár, ott pedig eddig az előirányzott összeg egy nyolcada jött össze (de még hátra van egy hónap.)
Spekulálás helyett lássuk magát a motort: a hajtóműbe intergrált 250 wattos, 48 voltos, szénkefe nélküli, "e-ram" névre keresztelt erőforrás legnagyobb nyomatéka 60 Nm, tömege 1,45 kg.
Négy német és négy kínai mérnökhallgató készítette el egy BMW S 1000 RR alapján a villanymotoros T0RR versenymotorkerékpárt, amellyel egy Pro Thunder Race futamon indulnak hagyományos benzines gépek ellen.
Nem nagyon lehet panaszkodni a BMW S 1000 RR motorkerékpárra, hiszen a maga 199 lóerős teljesítményével a superbike-kategória egyik élen járó tagja. Azonban a Müncheni Műszaki Egyetem és a kínai Tsinghua Egyetem diákjai szerint bőven lehet rajta mit javítani, ezért villanymotoros hajtásúvá építettek át egy példányt.
A külföldre utazó magyarok 12%-a egyáltalán nem köt semmilyen utasbiztosítást nyaraláskor.
Akik igen, azok – más típusú biztosítás kötésnél tapasztaltakhoz hasonlóan – több mint 30%-a még mindig az árak összevetése alapján hoz döntést, de ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a legolcsóbb megoldást keresnék, ugyanis a megkérdezettek több mint 40%-a a közép-árkategória mellett dönt – derül ki a Genertel legfrissebb felméréséből. A biztosítási szakértő összegyűjtötte a leggyakoribb problémaköröket és összesítette a válaszokat.
Tavalyhoz képest még nőtt is a nézőszám, négy nap alatt 186 ezren mentek ki a Magyar Nagydíjra.
A négy nap alatt 186 ezer néző látogatott ki a Hungaroringre a 30. Forma-1-es Magyar Nagydíjra, amely Gyulay Zsolt, a létesítményt üzemeltető cég elnök-vezérigazgatója szerint a vártnál is jobban sikerült.
A Hungaroring Sport Zrt. vezetője az M1 hétfő reggeli műsorában azt mondta, tavaly sportszakmai szempontból a szezon legjobb futama volt a mogyoródi, de idén azt is sikerült felülmúlni.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu