Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy igazán exkluzív motor, ami jól kipróbált és sokak által kedvelt alkatrészekből építkezik? Ez nagyon jó párosításnak hangzik. A VFR1200 egy olyan motor, amit senkinek sem kell bemutatni. 1200 köbcentis 175 lovas blokkjával szerelik a jövőben az Ariel Ace modellt is, amit múlt hétvégén mutattak be a London Motorcycle Show-n. Az Ace-ben 170 lóerőt fog teljesíteni.
Ezen felül megörökli a kardántengelyét, a fékeket, a kipörgésgátlót és az ABS-t is a japán túramotorból.
Hasonlóan az eco-marathonhoz, ez a verseny is az energiatakarékosságról szól, hiszen a rajthoz álló járművek kizárólag a nap energiáját hasznosíthatják – hangsúlyozta a csapatkapitány, aki gépészmérnök hallgatóként alapítója volt a főiskola eco-marathon járműépítő csapatának.
|
|
A szabadidő-autós körítés mellett terepjárásra felkészített menetstabilizálót is kap a Volkswagen Passat Alltrack kombi.
Az előző generációnál vezették be a szabadidő-autós körítésű Passat kombit, és mivel annak értékesítése teljesítette az elvárásokat, az új generációból is lesz Alltrack változat. Ezúttal 27,5 mm-rel nagyobb hasmagasságnak örülhetnek a kedves tulajdonosok. Legkönnyebben még mindig a fekete alsó védőburkolatról lehet megismerni az autót, amely még alsó védőburkolatot is kap, hiszen a gyár abban a hitben él, hogy terepre is merészkednek majd a tulajdonosok a Passat Alltrack kombival.
Az Aston Martin háza táján már régóta konganak megújulás harangjai, azonban egyelőre még igen messziről szólnak hozzánk. Mindezek ellenére azért nem hagyják cserben a rajongókat a gyáriak, és az egyelőre még jól titkolt, vadonatúj Vulcan mellett – mely egyes hírek szerint egy versenyautó lehet majd – a most bemutatott Vantage GT3-at is elhozzák nekünk Genfbe. A kisebb frissítésekkel lassan már 10 éve piacon lévő sportautót ezúttal bizony komoly kezelésnek vetették alá a gyáriak, melynek célja a versenyautók hangulatának – és természetesen képességeinek – megidézése volt.
Amikor a Yamaha az őszi EICMA szalonon bemutatta legújabb R1-esét, rögtön kétféle változattal rukkolt elő. Az önmagában is brutális alapkivitel mellett leleplezték az R1M-et is, amely kimondottan pályázásra hangolt Öhlins versenyfutóművet kapott, és a köridők elemzéséhez hasznos CCU-val is ellátták. Azt már akkor sejteni lehetett, hogy az M-es változat különböző versenysorozatokban is keresett lehet. Nemzetközi Motorkerékpáros Szövetség (FIM) most meg is adta a homologizációt a Yamahának – de nemcsak az R1M-re, hanem az alap R1-esre is.
Egy picit sem szép, viszont roppant kívánatos, és olyan spéttel jelent meg az alapjait jelentő S 1000 RR-hez képest, hogy az simán tananyaga lehetne bármelyik üzleti főiskola profitorientáció kurzusának, mint elrettentő példa. Mert a célszegmens legtökéletesebb, eurómilliókat vízionáló termékével két dolgot tudsz tenni, hogy ne keress belőle pénzt: ráraksz egy idétlen fejidomot, majd ha ez megvan, egyszerűen jegeled az értékesítést.
Kevés dolog van, amivel egy naked motor dizájnját haza lehet vágni.
Spanyolországban kapták lencsevégre az új Triumph Speed Triple-t. Sok újdonság feltűnik az új modellen, amit várhatóan ősszel mutatnak be és 2016-ra kerül a boltokba. Ilyen az új fejidom, amelyben egy kis légbeömlő nyílás kapott helyet, vagy a tank, amit szintén átrajzoltak. További újdonság még az új hűtőtakaró és farok rész, valamint a két részből álló nyereg is. Technikai változás is történt, például a Speed Triple R esetében már ismert Brembo fékek is átköltöztek az új modellre.
A japánok megpróbálják egy alapos ráncfelvarrással meghosszabbítani a középkategóriás modelljük életciklusát.
A mostanában piacra lépő, szinte kikezdhetetlen Volkswagen Passat és a
hasonlóan jól sikerült Ford Mondeo mellett nagyon nehéz helyzetbe
került, az amúgy is gyengén teljesítő Toyota Avensis, ezért a japánok
még utoljára megpróbálják egy ráncfelvarrással vonzóbbá tenni a
középkategóriás modelljüket.
A 2009 óta piacon lévő, és azóta egyszer már megújult harmadik generáció utódjáról ellentmondásos hírek látnak napvilágot, melyek közül az sem kizárt, hogy az első és második generációval nagy sikereket bezsebelő típus végleges utód nélkül marad.
Október 1-jétől törvény tiltja Angliában az autósok számára, hogy rágyújtsanak a kocsiban, ha gyerek is utazik velük. A szerdán elfogadott jogszabály célja, hogy megóvja a 18 éven aluliakat a passzív dohányzás ártalmaitól.
Walesben már életbe léptettek hasonló korlátozást és Skócia is fontolgatja a lépést. A törvénysértésen kapott brit autósokat akár 50 fontra (kb 20 ezer forint) is büntethetik. A korlátozás nem fog vonatkozni azokra, akik egyedül utaznak, vagy lehajtott tetejű autót vezetnek - adta hírül a BBC News.
A Volkswagen konszern leányvállalata, az Audi 50 millió dollárért üzemanyagcella technológiai szabadalmat vásárolt a kanadai Partner Ballard Power Systems vállalattól, és azt a konszern összes márkájának a rendelkezésére bocsátotta.
A szabadalom megvásárlásán túl a Volkswagen a kanadai vállalattal folytatott technológiai együttműködés futamidejét is két évvel 2019 márciusáig meghosszabbította. A kanadai cég beszámolója szerint mintegy 80 millió dolláros üzletről van szó.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu