Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Amikor a Yamaha az őszi EICMA szalonon bemutatta legújabb R1-esét, rögtön kétféle változattal rukkolt elő. Az önmagában is brutális alapkivitel mellett leleplezték az R1M-et is, amely kimondottan pályázásra hangolt Öhlins versenyfutóművet kapott, és a köridők elemzéséhez hasznos CCU-val is ellátták. Azt már akkor sejteni lehetett, hogy az M-es változat különböző versenysorozatokban is keresett lehet. Nemzetközi Motorkerékpáros Szövetség (FIM) most meg is adta a homologizációt a Yamahának – de nemcsak az R1M-re, hanem az alap R1-esre is. Ez azt jelenti, hogy ezeket a gépeket a Superbike és a Superstock 1000 sorozatban is használhatják majd. Persze a FIM nemcsak a japánok gépeiről döntött, hanem még további sportmotorok homologizációjáról is határozott. Így felkerült a listára az Aprilia RSV4-esének RR és RF változata – Sylvain Guintoli éppen egy olasz gép nyergében nyerte meg a tavalyi Superbike-vébét. Szintén használható lesz a versenypályákon a Ducati 1199 Panigale R, valamint a BMW S 1000 RR is, a 2015-ös MV Agusta F4 RR-en azonban még további módosításokat kell végeznie a gyártónak az elfogadáshoz.
Forrás: http://totalbike.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!