Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ahogy azt néhány hete megígérték a Renault-nál, a Le Mans-i huszonnégy órás verseny hétvégéjén valóban be is mutatták a vadiúj Alpine-tanulmányt. Ezzel pedig az is beigazolódott, hogy a sportkocsinak valóban nem túl sok köze van a korábban a Caterhammel közösen fejlesztett géphez.
Az Alpine Celebration névre keresztelt koncepcióval – ahogy neve is mutatja – ünnepelnek a franciák. Méghozzá a márka alapításának hatvanadik évfordulóját. A formaterv az előzetes híreszteléseknek megfelelően valóban merített a hatvanas-hetvenes évek legendás A110-eséből, de azt azért túlzás lenne állítani, hogy eldobjuk tőle az agyunkat.
Sportautóhoz illő módon a Celebration is kapott hátsó diffúzort, dupla kipufogót és egy diszkrét szárnyat is. Hátul ráadásul egy olyan ledes ködlámpa is helyet kapott, amely a Forma-1-et idézi. A színösszeállítás kék-narancs, amely szintén Alpine-hagyományokból táplálkozik.
Ami a technikát illeti, a középmotoros kiépítés biztos, de konkrétumokat nem közölt a Renault. Egyes források azt állítják, a Clio RS-ből származó 1,6-os turbómotor került a géptető alá, mások szerint pedig inkább a Megane RS kétliteres turbósát használta a francia gyártó. A váltó duplakuplungos automata, de remélhetőleg a gyártás megkezdéséig kap majd egy jó kézi kapcsolásút is.
A sorozatgyártású változat a hírek szerint az egyik nagy jövő évi autószalonra készül majd el. Talán már márciusban, Genfben is láthatjuk a Celebrationön alapuló utcai sport-Alpine-t.
Forrás: http://totalcar.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!