Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az MV Agusta igen hosszú várakozást követően, végre lerántotta a leplet az F4 RC-ről. A mindössze 250 példányban készülő modell a Superbike bajnokságban induló versenygép utcai változatának tekinthető. A készítők igyekeztek mindent megtenni annak érdekében, hogy a lehető legütőképesebb legyen. Sikerült is elérni, hogy nyitott kipufogóval 212 lóerőt teljesítsen (az utcai dobbal „csak” 202,5 lóerő nyerhető ki a sornégyes blokkból) az 1000-es kategória új kihívója.
Azonban a 36 000 eurós vételárért cserébe nemcsak óriási teljesítményt, hanem alacsonyabb önsúlyt is kapnak a vásárlók. Az MV Agusta mérnökei szénszál-erősítésű műanyag, titánium és alumínium felhasználásával 15 kg-ot tudtak faragni a szóban forgó gép tömegéből (mindössze 175 kg). A súlycsökkentéshez az akkumulátor cseréje is hozzájárult. Az Öhlins futóműelemekkel és Brembo fékekkel ellátott sportmotor megjelenése is önmagáért beszél. Az AMG felirat a negyedrészben tulajdonos Mercedes-AMG-re, a 37-es szám pedig az eddig megszerzett világbajnoki címekre emlékeztet.
Forrás: http://www.motorrevu.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!