Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az utóbbi években csak részleteiben változtatott a recepten, de a Toyota továbbra is komoly piaci sikereket ér el hibrid hajtásláncaival. Nem csoda, hogy az elektromotoros segítség szépen lassan megérkezik a márka összes modelljébe: ezúttal a RAV4 került sorra.
A mindenes terepes hibrid verziója már a jövő héten bemutatkozik a New York-i Autószalonon, de Európába csak később, a szeptemberi frankfurti seregszemle alkalmával érkezik valószínűleg. A recept viszont változatlan lesz, igaz, erről még a hangulatkeltő képeket leszámítva hallgat a Toyota.
A kiszivárgott információk alapján a Lexus 300h néven ismert hajtásláncát köszönthetjük majd a lemezek alatt. Ennek megfelelően egy Atkinson-ciklusú, 2,5 literes négyhengeres szívómotor és egy elektromotor párosa szolgáltatja majd az erőt, amelyet a már ismert e-CVT váltó továbbít az első- vagy összkerékhajtás irányába. A rendszer összteljesítménye 197 lóerő lesz, amellyel 9 másodperc körüli 0-100-as sprintre számíthatunk 5 liter körüli vegyes fogyasztás mellett.
Az amerikai premierről bőséges információcsokorral érkezünk – a New York-i Autószalon kapunyitásáig már csak egyetlen hetet kell várnunk. Ami az újdonságok tárházát illeti, érdemes lesz odafigyelni az eseményre.
Forrás: http://www.autopult.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!