Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sok riválisával egyetemben az Audi is gőzerővel dolgozik a sofőr nélküli autók technológiáján. A rendszer a németek legújabb bejelentése szerint a márka zászlóshajójának szánt A8-asban debütál majd. Városi körülmények között az autó 60 km/h sebességgel képes biztonságosan elvezetni magát, a teszteredmények pedig folyamatosan egyre jobbak lesznek. Az előző verziót, Bobbyt leváltó Robby RS7 koncepció 2:01.01-es időt teljesített a 4 km hosszú Sonoma Raceway versenypályán.
A Hungária Rendőregylet (HRE) és a BRFK csapata diadalmaskodott a 2015-ös Európa-bajnokságán. A HRE közleményéből kiderül, hogy a első, illetve második helyet a HRE és BRFK csapata szerezte meg, ezzel kilenc másik országot utasítottunk magunk mögé. Az Európa-bajnokságban tíz ország, 143 rendőre mérettette meg magát. A 68. alkalommal megrendezett gálát Németországban, Hemerben tartották, ahol túra kategóriában, valamint az egyéni ügyességi és a csapatversenyben kaptunk érmeket.
|
|
A Hungária Rendőregylet (HRE) és a BRFK csapata diadalmaskodott a 2015-ös Európa-bajnokságán. A HRE közleményéből kiderül, hogy a első, illetve második helyet a HRE és BRFK csapata szerezte meg, ezzel kilenc másik országot utasítottunk magunk mögé. Az Európa-bajnokságban tíz ország, 143 rendőre mérettette meg magát. A 68. alkalommal megrendezett gálát Németországban, Hemerben tartották, ahol túra kategóriában, valamint az egyéni ügyességi és a csapatversenyben kaptunk érmeket.
Európában elsőként Magyarországon kapta meg a Lada a forgalmazási jogokat – írta pénteki számában a Napi Gazdaság.
A lap szerint az árusítás ősszel indul, a modellek Renault–Nissan technikai alapon épültek. A KSH adatai szerint 1985-ben közel félmillió, 2005-ben negyedmillió, míg 2015-ben már csak 73 ezer Lada szerepelt magyar rendszámmal a nyilvántartásokban; a márkaállomány átlagkora jelenleg 27 év.
A hivatalos gyári vezérképviselet 2010-ben szűnt meg Magyarországon.
A Mercedes-Benz nem maradhat le a BMW-től, a 2016-os modellévi E-osztály szintén képes lesz a vezető távirányításával parkolni.
Az alapvető kérdés, amire az Aston Martin jelenthetné a megoldást, persze az, hogy hogyan kerül a Red Bull Racing F1-es autóiba Mercedes motor. De egy ilyen kapcsolat rengeteg egyéb lehetőséget is magában rejt.
A pletyka, amely az Aston Martint összeköti a Red Bullal, Silverstone-ban ütötte fel a fejét, és nem is olyan értelmetlen, mint ahogy elsőre hangzik. A brit sportkocsigyártónak nyilván jót tenne, ha ismét felbukkanhatna a neve a Formula 1-ben 1959 és 1960 után először, méghozzá ütőképes autón.
Egy friss kutatás szerint a vezetési biztonságot növelni hivatott szélvédős kivetítők épp az ellenkező hatást érik el, növelik a balesetveszélyt.
Bár a szélvédőre kivetített információs panel biztonságérzetet ad, hiszen a vezetőnek nem kell levennie a szemét az útról, hogy értesüljön a legfontosabb adatokról, de egy friss tanulmány szerint ez a biztonságérzet hamis, a head up display (HUD) nemhogy előnyös, inkább veszélyes.
A Torontói Egyetem kutatásai
alapján HUD-en érkező különféle értesítések - a bejövő hívástól a
küszöbön álló ütközésre figyelmeztetőig - sokkal jobban elvonják a
figyelmet, mint eddig gondoltuk, az út figyelésével szerzett vizuális
információkat háttérbe szorítják a vetített kijelzőn megjelenők.
A Mio új kamerái széles látószögben rögzítik az úton történteket és az autót érő erőhatásokat, melyek együttesen akár bizonyítékként is szolgálhatnak kérdéses szituációkban.
Zsúfolt és felgyorsult közlekedési kultúránkban naponta történnek nehezen tisztázható helyzetek, biztosítási félreértések vagy éppen cserbenhagyásos balesetek. Egy bosszantó koccanás vagy váratlan karambol alkalmával szinte fel sem tudjuk idézni, mi is történt a másodperc ezred része alatt.
Portáltengelyes G osztály eddig csak AMG kivitelben volt kapható, ám a Mercedes készített egy visszafogottabb változatot. A G500 4x42 nevű változat hasmagassága 30 centivel több, mint a szokványos G osztályú modelleké, de ettől az ára is több, mint a duplájára nőtt.
A G500 ettől nem sokat lassult: a 422 lóerős 4 literes V8-as motor a nagy kerekek és az összkerék-hajtás ellenére 7,4 másodperc alatt gyorsíthatja a magasított terepjárót 100 km/h-ra – belegondolni is ijesztő, hogy mi van, ha ezt a képességét valaki valóban ki is használja.
Ahogy azt néhány hete megígérték a Renault-nál, a Le Mans-i huszonnégy órás verseny hétvégéjén valóban be is mutatták a vadiúj Alpine-tanulmányt. Ezzel pedig az is beigazolódott, hogy a sportkocsinak valóban nem túl sok köze van a korábban a Caterhammel közösen fejlesztett géphez.
Az Alpine Celebration névre keresztelt koncepcióval – ahogy neve is mutatja – ünnepelnek a franciák. Méghozzá a márka alapításának hatvanadik évfordulóját.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu