Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kis Mustang történelem: Az első gondolat a Ford gyártási managerétől (Donald N. Frey) származott és megnyerte a Ford általános részlegének vezetőjét, Lee Iacoccat. A Mustang első prototípusa 1962-ben készült el, ami egy kétüléses, középkategóriájú roadster volt, aerodinamikus orral és alacsony szélvédővel. Ezt egy évvel később, 1963-ban újrarajzolták és négyüléses autóvá alakították. Az alváz, a felfüggesztés és a kormány összetevőit nagy részben átvették a Ford Falconból és a Ford Fairlaneből. Az autónak volt egy egységes platform-típus váza, melyet átvettek az 1964-es Falconból, és a hegesztett oldalvázhoz még hozzáhegesztettek 5 kereszterősítőt. – via Wikipédia
A járgány azóta is a legnagyobb kedvencnek számít a Mustank-kedvelők körében. Viszont az autóipar jelenlegi szolgáltatásai és extrái után, az emberek szinte igénylik a modern technológiákat. A Revology éppen ezeknek a személyeknek kedvez, hiszen az 1964-es Ford Mustang ruhájába, 100%-ig mai megoldások bújnak.
A motorháztető alatt egy 5,0 literes benzinbefecskendezős V8-as motor fekszik meg, amely 265 lóerő teljesítmény kibocsájtására képes. A sebességváltásért vagy egy ötfokozatú manuális-, vagy egy négyfokozatú automataváltó fog felelni. Persze itt még nincs megállás, hiszen ez a gyönyörűség MacPherson felfüggesztést, tárcsafékeket, szervokormányt, központi zárat és Bluetooth-kapcsolatot is kapott. A gyártó egy teljes évig kilométer garanciát vállal az autóért, továbbá öt évnyi garanciát kapunk a korrózióvédelemért, és a hajtáslánc is három évig be van biztosítva. Persze ez nem lesz egy olcsó mulatság (120 ezer dollár), de egy ilyen különlegesség bizony megéri az árát.
Forrás: http://autokalauz.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Ford Mondeo Vignale – kézműves kidolgozás és személyre szabott élmény
Az új V8-as Mustang 4,8 másodperc alatt gyorsul százra