Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A McLaren 675LT„könnyebb, erősebb, agresszívebb”, mint a tavaly bemutatkozott testvér a 650S. Az újdonság a hamarosan rajtoló Genfi Autószalon egyik közönség kedvence lehet.
A csak kupé változatként megjelenő autó nevében az „LT” (long-tail), egy korábbi F1-es aerodinamikai megoldásra utal.
A
675LT motorja a nevének megfelelően 675 lóerős 3.8 literes V8-as
duplaturbó feltöltésű. A motor kapcsán nem egyszerűen átprogramozták a
vezérlését a 650S-nek, hanem 50 százalékban kicserélődtek az
alkatrészek, új turbót, vezérműtengelyt, nagyobb teljesítményű
üzemanyagpumpát kapott, változtattak a hengerfejek geometriáján is.
Az
ennek nyomán a teljesítményadatok változása egész más karakterű motort
eredményez mint, ami 650S-ben van. A 25 lóerő többlet 7100-as
fordulatszámnál jelentkezik, a nyomaték, amely 678 Nm-ről, 700 Nm-re
növekedett 5500-6500-osfordulatszámnál éri el a csúcsát a 675LT-ben.
A lényegesen több karbonszálas anyag felhasználásának köszönhetően a
675LT száraz súlya 1230 kilo, mintegy 100 kilogrammal kevesebb a
650S-nél, amellyel a kilogramm-lóerő-arány természetesen jelentősen
javult.
Mindezek eredőjeként a 675LT 2,9 másodperc alatt van
százon, a nagyobb különbség a 650S-hez képest inkább a 0-200 Km/h-s
versenyben jelentkezik. A 675LT ezt a tempót, 7,9 másodperc alatt éri
el, míg a 650S-nek ugyanez 8,4 másodpercébe kerül.
A kocsi ára valahol 260 ezer font körül lesz, ami 65 ezer fonttal több a 650S változaténál.
Forrás: http://hvg.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!