Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Noha a Toyota GT86 a megjelenése alapján leginkább az épített versenypályák közelségében tűnik természetesebb látványnak, a gyártó a raliba is beszáll a hátsókerék-hajtású kupéval.
Persze nem a WRC-ben is induló, gyári csapatról van szó, hanem a versenyzők által megvásárolható, felkészített versenyautóról. A hír a Toyota Motorsport garázsából származik: a sportrészleg GT86 CS-R3 néven építette meg raliautóját, amelyet a későbbiekben bármely csapat megvásárolhat. A névből eredendően az újdonság az R3-as szabályoknak maradéktalanul meg fog felelni, s a 2015-ös szezonban, júliustól már rajthoz is állhatnak az első példányok.
A teljesítményről a szériaváltozathoz hasonlóan kétliteres, négyhengeres bokszer szívómotor gondoskodik, s ebből 20 százalékkal többet, egészen pontosan 240 lóerőt hajtottak ki a mérnökök. Ehhez a lökettérfogathoz képest meglehetősen bőséges, 230 newtonméter csúcsnyomaték társul. A GT86 CS-R3 erejét hatfokozatú, szekvenciális váltómű továbbítja a hátsó kerekek felé hatékonyabb korlátozott zárású differenciálművön keresztül. A fékek tekintetében ugyancsak nagy teljesítményű rendszerre kell számítanunk.
„A GT86 CS-R3 markáns és potens jelenség lesz a raliversenyeken, ráadásul a hátsókerék-hajtástól azt várjuk, hogy a versenyzők látványos akciókkal kápráztassák el a nézőket, s maguk is örömet leljenek benne” – mondta Nico Ehlert, a Customer Motorsport vezető mérnöke. Hozzátette, hogy a Toyota mindenképpen nagyon megbízható, nagy teljesítményű versenyautót szeretne a vásárlók kezébe adni, s természetesen az ehhez szükséges alkatrész- és információellátást is biztosítják. A GT86 CS-R3 az FIA szabályainak megfelelve a WRC, azaz a Rali-világbajnokság futamain is rajthoz állhat.
A csomag egy szezonra 84 ezer euróba kerül, de az április előtt érkezett megrendelésekre további 5 ezer euró kedvezményt ad a gyártó, ez persze még így is a szériaverzió árának két és félszerese. Nemcsak az autó és a strapabíróbb versenykiegészítők, de az alkatrészek és a tudás is pénzbe kerül, a 25 milliós árért pedig azért mégiscsak egy vadonatúj raliautó tulajdonosa lesz a befizető.
Forrás: http://mno.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!