Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 610 lóerős Carrera GT, és a belőle készült, hatvan lóerővel izmosabb Gemballa Mirage menetstabilizáló elektronika nélkül szabadítja aszfaltra a bődületes teljesítményét, méghozzá kizárólag a hátsó kerekein keresztül.
A Porsche 2004-től 2007-ig gyártotta a középmotoros Carrera GT-t, amely
az 5.7 literes, 610 lóerős V10-es blokkjának köszönhetően az évtized
egyik leggyorsabb és legnagyobb kihívást jelentő szupersportautójának
számított.
Csak tapasztalt sofőrök tudják kihozni belőle a maximumot, de még több éves versenyzői rutin birtokában is képes meglepetéseket okozni,
lásd Paul Walker halálos balese. A lehetőség, hogy ezt kipróbálják,
persze csak keveseknek adatik meg, hiszen alig több mint 1200 példány
készült belőle, melynek legtöbbje féltve őrzött gyűjtői garázsokban
pihen.
Különösen igaz ez az alábbi fényképeken látható Gemballa Mirage-ra, amely a Carrera GT tuningolt változata, 670 lóerős teljesítménnyel és egyéb műszaki finomságokkal. Az autó érdekessége a ritkaságán kívül, hogy a hatvan lóerős teljesítménytöbblet ellenére hétköznapi használat során kezesebb a gyári kivitelnél, mivel annak szénszálas versenykuplungján egy picit finomítottak a Gemballa szakemberei.
Az átalakításoknak köszönhetően a Mirage 3,7 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, a végsebessége pedig 335 kilométer/óra, amely némileg ugyan elmarad ugyan a mai csúcsgépektől, de nem szabad elfelejteni, hogy mindezt hibrid összkerékhajtás és menetstabilizáló elektronika nélkül szabadítja az aszfaltra, kizárólag a hátsó kerekein keresztül. Apropó kerekek: a képeken a HRE P104-es felniszettje díszíti a sötétkék szörnyeteget.
Forrás: http://hvg.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!