Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autók motorok klub közös
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autók motorok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Beváltotta a hozzá fűzött reményeket a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. januárban megnyitott új budapesti ügyfélszolgálati irodája. Az országszerte így összesen 18 helyen megtalálható irodahálózatával az útdíjszedő az e-matrica vásárlás és HU-GO útdíjfizetés mellett lehetőséget biztosít a személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások elvégzésére is.
Korábban megírtuk, hogy a tavalyi e-matricás változások tapasztalatait és az ügyfelek igényeit figyelembe véve január 4-én nyitotta meg kapuit a NÚSZ új ügyfélszolgálati irodája Budapesten az Üllői út 663. szám alatt. Az új ügyfélszolgálat áprilisban már a dobogó harmadik helyére került az országos rangsorban, a NÚSZ szerint a közel 3000 elvégzett tranzakcióval egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Megtudtuk, hogy az ide látogatók túlnyomó többsége e-matricás ügyben érkezik, 60%-uk a viszonteladóktól, 15%-uk pedig a másik két budapesti irodából terelődött át, 25%-uk új ügyfél.
A NÚSZ saját ügyfélszolgálatait az adatvédelmi okokból személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások és a pótdíjas ügyintézés miatt keresik fel legtöbben az autósok. Csak a NÚSZ irodáiban nyílik lehetősége az autósoknak többek között csoportos vásárlásra, rendszám elírás utólagos korrigálására, jogosultság átírására, vagy éppen pótdíj maximalizálásra. A nyári utazások közeledtével annyit mindenképpen érdemes még hozzátenni, hogy a NÚSZ irodáiban osztrák, cseh, és szlovén autópálya matricák is megválthatók. És ki tudná jobban a válaszokat, mint maga az útdíjszedő? A NÚSZ saját irodáiban szakképzett, felkészült munkatársak igyekeznek megoldani az ügyfelek ügyes-bajos dolgait, emellett ott van még az éjjel-nappal hívható telefonos ügyfélszolgálat, és az elektronikus (e-mail) elérhetőség is.
Forrás: http://www.autoszektor.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!